Ikon kimásolva.

Konverziónövelés az Ön
igényeire szabva

 

Az online felületek térhódítása új kihívások elé állítja az értékesítésben és az ügyfélszolgálatban érdekelt vállalatokat. Megváltoztak a fogyasztói szokások, a vásárlói magatartás. Egyre jellemzőbb, hogy a vásárlási szándék felmerülésekor az ügyfelek az interneten tájékozódnak, és a vásárlói döntések az online térben megszerzett információk és impulzusok alapján sok esetben szinte azonnal megszületnek.

Önt is ezek a kérdések foglalkoztatják a konverziójának növelésével, vagy márkája építésével kapcsolatban?

A legjobb válasz a fenti kérdésekre a profi omni-channel kommunikáció, mely által nem csak telefonon vagy emailben, de chaten, videó chaten vagy akár automatikusan, mesterséges intelligencia segítségével is tarthatja a kapcsolatot ügyfeleivel.

Bővebben  

Konverziónövelés mesterfokon = Innovatiqua

 
  • Piacvezető chat, chatbot és hibrid megoldásokkal támogatjuk cége sikerét.
  • Segítünk kiválasztani a céljainak megfelelő technológiát.
  • Elvégezzük a szükséges paraméterezést weboldalára és termékeire szabva.
  • 0/24-ben elérhetővé teszünk ügyfelei számára.
  • Valamennyi chat szolgáltatásunk szabály alapú, így a megfelelő pillanatban, a megfelelő üzenettel szólítjuk meg látogatóit.
  • Márkája építéséhez hatékonyan hozzájárulunk profi online kommunikációnkkal.
  • Online kommunikációs stratégiáját folyamatosan frissülő nemzetközi know-how alapján fejlesztjük.
  • A pozitív ügyfélélmény által erősítjük ügyfelei biztalmát, mely exponenciálisan növeli a konverziót és a lojalitást.
  • Chat szolgáltatásodat beágyazzuk az Ön weboldalába, közösségi oldalaiba vagy tetszőleges chat platformra.
  • Az online kommunikációs csatorna megjelenítését teljes mértékben az Ön arculatára szabjuk.
  • Chat folyamatot fejlesztünk és Önnel együttműködve kialakítjuk a kommunikációs stratégiát.
  • Növeljük a kommunikáció hatékonyságát, az online vásárlások számát, az átlagos kosárértéket.
  • Folyamatosan monitorozzuk, optimalizáljuk, finomhangoljuk a chat megoldás működését.
  • Humán és virtuális ügyintézőinket kifejezetten chates értékesítésre tréningeljük.
  • Szigorú monitoring mellett minőségbiztosítási folyamatainkkal maximalizáljuk üzleti eredményeit.
  • Dedikált chat supervisoraink garantálják a magas színvonalú munkát.
  • Az Ön által megadott KPI-ok alapján dolgozunk.
  • Chat szolgáltatásainkkal akár PCI szintű biztonság is elérhető.
  • Ügyfélelégedettségi kérdőíveinket teljes mértékben az Ön idényeire szabjuk.
  • Az általános KPI-ok, mint CSAT, NPS, FCR mellett egyedi kérdéseidre is választ kaphat ügyfeleitől.
  • Az ügyfelektől kapott visszajelzésekből készült értékelések alapján tökéletesítheti vállalati folyamatait a lemorzsolódás csökkentése érdekében.

A riportokban a következő információkat biztosítjuk az Ön számára:

  • Látogatói funnel
  • Chat és chatbot beszélgetések száma
  • Lead és konverziós arány
  • Lemorzsolódási pontok
  • Ügyfélelégedettség
  • Egyedi igények

Önért és az Ön ügyfeleiért vagyunk.

Teljesítményünk, a minőségbiztosítással kapcsolatos valamennyi tevékenységünk, és az elemzéseink során értékelt eredmények együttesen képzik alapját annak, hogy a szolgáltatásunk színvonalát kimagasló szinten tartsuk.

Miben vagyunk mások?

 

Értéket teremtünk!

A dobozos szolgáltatásokkal ellentétben, mi az Ön cégére szabott megoldásokat kínálunk, melyek a személyre szabott megjelenéssel és kommunikációs stratégiával segítik ügyfelei elköteleződését. Outsource partnerként is tulajdonosi szemlélettel fejlesztjük és működtetjük folyamatait és proaktívan együtt dolgozunk cége sikeréért.

Cégére és elvárásaira szabottan közösen kialakítjuk a hatékony online akvizíciós és ügyfélszolgálati stratégiát.

Ehhez megtaláljuk a legjobb technológiát, elvégezzük a paraméterezést weboldalára és termékeire szabva.

Eredményei maximalizálásához aktívan hozzájárulunk a folyamatok optimalizálásával és szükség szerint operátori kapacitással.

Omni-channel kommunikációs stratégia

 
Omni-channel kommunikációs stratégia

Mindent egy kézből!

Az omni-channel kommunikáció ugyanúgy, ahogy a marketingben, az értékesítésben és az ügyfélszolgálatban is egyre nagyobb teret hódít, hiszen a technológiai eszközök népszerűsödésével az ügyfelek egyre inkább elvárják a készülékeken átívelő ügyfélélményt.
Az AC-Innovatiqua a hagyományos telefonos és emailes csatornák mellett chates, chatbotos és videó chates szolgáltatást is kínál, így az Ön ügyfeleinek konzisztensen kiemelkedő ügyfélélményt tud nyújtani az általuk választott csatornán.

Kommunikációs stratégiájának optimalizálásával a folyamatosan növekvő konverzió mellett, a visszatérő ügyfélbázis bővülésére és jelentős költségmegtakarításra is számíthat.
Munkatársaink sokrétű szakértelme, valamint a rendelkezésünkre álló piacvezető technológiák lehetővé teszik, hogy egy kézben összefogva, megtervezzük és hatékonnyá tegyük cége részére az online kommunikációt.

Természetesen meglévő ügyfélszolgálati vagy értékesítési folyamatok átvilágításában és a fejlesztéssel kapcsolatos tanácsadásban is örömmel állunk az Ön rendelkezésére.

Miben számíthat ránk?

Értékesítési hatékonyság növelés: Konverziós arány és ügyfélkosár érték növekedése a proaktív, minden csatornát bevonó értékesítésnek köszönhetően, és a lemorzsolódás csökkentése által.

Riportok, elemzések: A folyamatok optimalizálásához szükséges funnelek, kimutatások és fejlesztési tanácsok.

 

Brand építés: Készüléktípusokon és kommunikációs csatornákon átívelő kiemelkedő ügyfélélmény meglévő és leendő ügyfelei számára.

Minőség biztosítás: Folyamatos magas színvonalú kommunikáció a szoros monitoring rendszerünknek köszönhetően.

 

heti riportok a
látogatói funnel-ről

ügyfélelégedettség
mérés

 

valós idejű quality
control

látogató
monitoring

 

Chat & Video Chat & Chatbot technológia

 
Chat & Video Chat & Chatbot technológia

Egy lépéssel az Ön versenytársai előtt!

A világ piacvezető brand-to-costumer chat, video chat és chatbot technológiáit kínáljuk, melyhez folyamatos magyar nyelvű támogatást is nyújtunk Partnereinknek.

Megoldásainkkal főként a konverziós arány és az ügyfél-érték növelésére, a lemorzsolódás csökkentére és a telefonos ügyfélszolgálat tehermentesítésére koncentrálunk, azonban egyedi sikerkritériumok elérésében szívesen támogatjuk Partnereinket.

Online intelligenciával kombinált megoldásainkkal kifinomult célzási technológiát alkalmazunk, mellyel cége számára a legértékesebb látogatókat szólítjuk meg, és tereljük az értékesítés, a profi ügyfélszolgálat irányába.

Szolgáltatásunk web alapú, cross-platform, és a legmagasabb információ biztonsági elvárásoknak is megfelel.

Melyik technológia felel meg leginkább az Ön céljainak?

Video Chat   Live Chat   Chatbot  
Mire jó? Trend-setter ügyfélélmény, ügyfél azonosításra alkalmas technológia Kimagasló szolgáltatási színvonal, 100%-ban chat operátori erőforrással támogatott Automata működés, alacsonyabb emberi erőforrás igény
Kinek ajánljuk? Kiemelkedően magas ügyfél-érték, vagy az ügyfél azonosítása szükséges az értékesítési folyamathoz Értékesítési tevékenység maximalizálás, brand építés áll a középpontban Az ügyfélkommunikáció előre jól lemodellezhető, minimális egyedi ügyfélkérdés fordul elő
Milyen ügyfélélményt biztosít? Perszonalizált, kiemelkedő ügyfélélmény A képzett és folyamatosan fejlesztett chat operátorok biztosítják az átlag feletti minőségű kommunikációs és ügyfélszolgálati színvonalat Automatizált kommunikáció miatt csak a tömeges kérdésekre és válaszokra van felkészítve a rendszer
Válaszadások relevanciája Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt Egyedi ügyfélkérdéseket nem képes megválaszolni
Milyen gyorsan vezethető be? 4-6 hetes implementáció Azonnal indítható Az automatizált folyamat és az előre modellezett kérdések miatt fejlesztési idő szükséges
Költségek Optimális omni-channel folyamat részeként költséghatékony Szofisztikáltabb szolgáltatások esetében kiemelkedően hatékony megoldás Alacsony költséggel működtethető
Video Chat  
Trend-setter ügyfélélmény, ügyfél azonosításra alkalmas technológia
Kiemelkedően magas ügyfél-érték, vagy az ügyfél azonosítása szükséges az értékesítési folyamathoz
Perszonalizált, kiemelkedő ügyfélélmény
Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt
4-6 hetes implementáció
Optimális omni-channel folyamat részeként költséghatékony
Live Chat  
Kimagasló szolgáltatási színvonal, 100%-ban chat operátori erőforrással támogatott
Értékesítési tevékenység maximalizálás, brand építés áll a középpontban
A képzett és folyamatosan fejlesztett chat operátorok biztosítják az átlag feletti minőségű kommunikációs és ügyfélszolgálati színvonalat
Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt
Azonnal indítható
Szofisztikáltabb szolgáltatások esetében kiemelkedően hatékony megoldás
Chatbot  
Automata működés, alacsonyabb emberi erőforrás igény
Az ügyfélkommunikáció előre jól lemodellezhető, minimális egyedi ügyfélkérdés fordul elő
Automatizált kommunikáció miatt csak a tömeges kérdésekre és válaszokra van felkészítve a rendszer
Egyedi ügyfélkérdéseket nem képes megválaszolni
Az automatizált folyamat és az előre modellezett kérdések miatt fejlesztési idő szükséges
Alacsony költséggel működtethető

cross-platform

PCI compliant

 

web alapú

rugalmas testreszabhatóság

 

Kiszervezés és folyamatfejlesztés

 
Kiszervezés és folyamatfejlesztés

Kívülről jött szakértelem!

Amennyiben az ügyintézői erőforrást is tőlünk veszi igénybe, speciálisan chat-es kommunikációra kiválasztott és képzett csapatunk biztosítja, hogy kiemelkedő ügyfélélményben legyen része ügyfeleinek.

Minőségbiztosítást végző supervisoraink nemzetközi know-how alapján tanulják és tanítják a chat-es kommunikációt.

Az outsource abban az esetben is remek megoldás, ha a chates ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét szeretné meghosszabbítani, vagy esetleg peak időszakokat lefedni.

Kiszervezés és folyamatfejlesztés

Kihasználva a chates kommunikációban rejlő multitasking lehetőségeket, jelentősen növeljük az óránként kezelt kontaktusok számát.

Levesszük a válláról a humán kockázatot, az időszakos igényekkel kapcsolatos kapacitás problémákat.

Megtanítjuk a látogatóit az önkiszolgáló folyamatok használatára, ezáltal visszatérő self-serve ügyfelekké válnak.

A közös munka során az Ön által meghatározott elvárások alapján folyamatosan finomhangoljuk, tökéletesítjük tevékenységünket.

flexibilis
nyitvatartási idő

peak időszakok
rugalmas lefedése

 

rendszer folyamatos
optimalizálása KPI-ok alapján

chat
specialisták

 

Akik minket választottak

 

Kapcsolat

1094 Budapest, Berzenczey utca 9.
7100 Szekszárd, Arany János utca 3.

+36 1 453 53 10
Munkanapokon 9:00 és 17:00 között.

info@innovatiqua.hu

Chat
Munkanapokon 9:00 és 17:00 között.

Blog

Hamarosan...

Gyors üzenet