Konverziónövelés az Ön
igényeire szabva
Az online felületek térhódítása új kihívások elé állítja az értékesítésben és az ügyfélszolgálatban érdekelt vállalatokat. Megváltoztak a fogyasztói szokások, a vásárlói magatartás. Egyre jellemzőbb, hogy a vásárlási szándék felmerülésekor az ügyfelek az interneten tájékozódnak, és a vásárlói döntések az online térben megszerzett információk és impulzusok alapján sok esetben szinte azonnal megszületnek.
Önt is ezek a kérdések foglalkoztatják a konverziójának növelésével, vagy márkája építésével kapcsolatban?
A legjobb válasz a fenti kérdésekre a profi omni-channel kommunikáció, mely által nem csak telefonon vagy emailben, de chaten, videó chaten vagy akár automatikusan, mesterséges intelligencia segítségével is tarthatja a kapcsolatot ügyfeleivel.
BővebbenKonverziónövelés mesterfokon = Innovatiqua
Teljeskörű chat szolgáltatásokat nyújtunk
- Piacvezető chat, chatbot és hibrid megoldásokkal támogatjuk cége sikerét.
- Segítünk kiválasztani a céljainak megfelelő technológiát.
- Elvégezzük a szükséges paraméterezést weboldalára és termékeire szabva.
- 0/24-ben elérhetővé teszünk ügyfelei számára.
- Valamennyi chat szolgáltatásunk szabály alapú, így a megfelelő pillanatban, a megfelelő üzenettel szólítjuk meg látogatóit.
Elősegítjük márkája építését
- Márkája építéséhez hatékonyan hozzájárulunk profi online kommunikációnkkal.
- Online kommunikációs stratégiáját folyamatosan frissülő nemzetközi know-how alapján fejlesztjük.
- A pozitív ügyfélélmény által erősítjük ügyfelei bizalmát, mely exponenciálisan növeli a konverziót és a lojalitást.
Cégére szabott vállalati profilt biztosítunk
- Chat szolgáltatásunkat beágyazzuk az Ön weboldalába, közösségi oldalaiba vagy tetszőleges chat platformra.
- Az online kommunikációs csatorna megjelenítését teljes mértékben az Ön arculatára szabjuk.
Folyamatos támogatást nyújtunk
- Chat folyamatot fejlesztünk és Önnel együttműködve kialakítjuk a kommunikációs stratégiát.
- Növeljük a kommunikáció hatékonyságát, az online vásárlások számát, az átlagos kosárértéket.
- Folyamatosan monitorozzuk, optimalizáljuk, finomhangoljuk a chat megoldás működését.
Értékesítés-orientált kommunikációs stratégiát építünk
- Humán és virtuális ügyintézőinket kifejezetten chates értékesítésre tréningeljük.
Kiemelkedően magas minőséget biztosítunk
- Szigorú monitoring mellett minőségbiztosítási folyamatainkkal maximalizáljuk üzleti eredményeit.
- Dedikált chat supervisoraink garantálják a magas színvonalú munkát.
- Az Ön által megadott KPI-ok alapján dolgozunk.
- Chat szolgáltatásainkkal akár PCI szintű biztonság is elérhető.
Mérhető növekedés az ügyfélelégedettségben
- Ügyfélelégedettségi kérdőíveinket teljes mértékben az Ön idényeire szabjuk.
- Az általános KPI-ok, mint CSAT, NPS, FCR mellett egyedi kérdéseidre is választ kaphat ügyfeleitől.
- Az ügyfelektől kapott visszajelzésekből készült értékelések alapján tökéletesítheti vállalati folyamatait a lemorzsolódás csökkentése érdekében.
Rendszeres riportokat és elemzéseket készítünk
A riportokban a következő információkat biztosítjuk az Ön számára:
- Látogatói funnel
- Chat és chatbot beszélgetések száma
- Lead és konverziós arány
- Lemorzsolódási pontok
- Ügyfélelégedettség
- Egyedi igények
A szolgáltatást folyamatosan finomhangoljuk az Ön elvárásai alapján
Önért és az Ön ügyfeleiért vagyunk.
Teljesítményünk, a minőségbiztosítással kapcsolatos valamennyi tevékenységünk, és az elemzéseink során értékelt eredmények együttesen képzik alapját annak, hogy a szolgáltatásunk színvonalát kimagasló szinten tartsuk.
- Piacvezető chat, chatbot és hibrid megoldásokkal támogatjuk cége sikerét.
- Segítünk kiválasztani a céljainak megfelelő technológiát.
- Elvégezzük a szükséges paraméterezést weboldalára és termékeire szabva.
- 0/24-ben elérhetővé teszünk ügyfelei számára.
- Valamennyi chat szolgáltatásunk szabály alapú, így a megfelelő pillanatban, a megfelelő üzenettel szólítjuk meg látogatóit.
- Márkája építéséhez hatékonyan hozzájárulunk profi online kommunikációnkkal.
- Online kommunikációs stratégiáját folyamatosan frissülő nemzetközi know-how alapján fejlesztjük.
- A pozitív ügyfélélmény által erősítjük ügyfelei bizalmát, mely exponenciálisan növeli a konverziót és a lojalitást.
- Chat szolgáltatásunkat beágyazzuk az Ön weboldalába, közösségi oldalaiba vagy tetszőleges chat platformra.
- Az online kommunikációs csatorna megjelenítését teljes mértékben az Ön arculatára szabjuk.
- Chat folyamatot fejlesztünk és Önnel együttműködve kialakítjuk a kommunikációs stratégiát.
- Növeljük a kommunikáció hatékonyságát, az online vásárlások számát, az átlagos kosárértéket.
- Folyamatosan monitorozzuk, optimalizáljuk, finomhangoljuk a chat megoldás működését.
- Humán és virtuális ügyintézőinket kifejezetten chates értékesítésre tréningeljük.
- Szigorú monitoring mellett minőségbiztosítási folyamatainkkal maximalizáljuk üzleti eredményeit.
- Dedikált chat supervisoraink garantálják a magas színvonalú munkát.
- Az Ön által megadott KPI-ok alapján dolgozunk.
- Chat szolgáltatásainkkal akár PCI szintű biztonság is elérhető.
- Ügyfélelégedettségi kérdőíveinket teljes mértékben az Ön idényeire szabjuk.
- Az általános KPI-ok, mint CSAT, NPS, FCR mellett egyedi kérdéseidre is választ kaphat ügyfeleitől.
- Az ügyfelektől kapott visszajelzésekből készült értékelések alapján tökéletesítheti vállalati folyamatait a lemorzsolódás csökkentése érdekében.
A riportokban a következő információkat biztosítjuk az Ön számára:
- Látogatói funnel
- Chat és chatbot beszélgetések száma
- Lead és konverziós arány
- Lemorzsolódási pontok
- Ügyfélelégedettség
- Egyedi igények
Önért és az Ön ügyfeleiért vagyunk.
Teljesítményünk, a minőségbiztosítással kapcsolatos valamennyi tevékenységünk, és az elemzéseink során értékelt eredmények együttesen képzik alapját annak, hogy a szolgáltatásunk színvonalát kimagasló szinten tartsuk.
Miben vagyunk mások?
Értéket teremtünk!
A dobozos szolgáltatásokkal ellentétben, mi az Ön cégére szabott megoldásokat kínálunk, melyek a személyre szabott megjelenéssel és kommunikációs stratégiával segítik ügyfelei elköteleződését. Outsource partnerként is tulajdonosi szemlélettel fejlesztjük és működtetjük folyamatait és proaktívan együtt dolgozunk cége sikeréért.
Értéket teremtünk!
A dobozos szolgáltatásokkal ellentétben, mi az Ön cégére szabott megoldásokat kínálunk, melyek a személyre szabott megjelenéssel és kommunikációs stratégiával segítik ügyfelei elköteleződését. Outsource partnerként is tulajdonosi szemlélettel fejlesztjük és működtetjük folyamatait és proaktívan együtt dolgozunk cége sikeréért.

Cégére és elvárásaira szabottan közösen kialakítjuk a hatékony online akvizíciós és ügyfélszolgálati stratégiát.

Ehhez megtaláljuk a legjobb technológiát, elvégezzük a paraméterezést weboldalára és termékeire szabva.

Eredményei maximalizálásához aktívan hozzájárulunk a folyamatok optimalizálásával és szükség szerint operátori kapacitással.
Omni-channel kommunikációs stratégia

Mindent egy kézből!
Az omni-channel kommunikáció ugyanúgy, ahogy a marketingben, az értékesítésben és az ügyfélszolgálatban is egyre nagyobb teret hódít, hiszen a technológiai eszközök népszerűsödésével az ügyfelek egyre inkább elvárják a készülékeken átívelő ügyfélélményt.
Az AC-Innovatiqua a hagyományos telefonos és emailes csatornák mellett chates, chatbotos és videó chates szolgáltatást is kínál, így az Ön ügyfeleinek konzisztensen kiemelkedő ügyfélélményt tud nyújtani az általuk választott csatornán.
Kommunikációs stratégiájának optimalizálásával a folyamatosan növekvő konverzió mellett, a visszatérő ügyfélbázis bővülésére és jelentős költségmegtakarításra is számíthat.
Munkatársaink sokrétű szakértelme, valamint a rendelkezésünkre álló piacvezető technológiák lehetővé teszik, hogy egy kézben összefogva, megtervezzük és hatékonnyá tegyük cége részére az online kommunikációt.
Természetesen meglévő ügyfélszolgálati vagy értékesítési folyamatok átvilágításában és a fejlesztéssel kapcsolatos tanácsadásban is örömmel állunk az Ön rendelkezésére.
Miben számíthat ránk?

Értékesítési hatékonyság növelés: Konverziós arány és ügyfélkosár érték növekedése a proaktív, minden csatornát bevonó értékesítésnek köszönhetően, és a lemorzsolódás csökkentése által.

Riportok, elemzések: A folyamatok optimalizálásához szükséges funnelek, kimutatások és fejlesztési tanácsok.

Brand építés: Készüléktípusokon és kommunikációs csatornákon átívelő kiemelkedő ügyfélélmény meglévő és leendő ügyfelei számára.

Minőség biztosítás: Folyamatos magas színvonalú kommunikáció a szoros monitoring rendszerünknek köszönhetően.

heti riportok a
látogatói funnel-ről

ügyfélelégedettség
mérés

valós idejű quality
control

látogató
monitoring
Chat & Video Chat & Chatbot technológia

Egy lépéssel az Ön versenytársai előtt!
A világ piacvezető brand-to-costumer chat, video chat és chatbot technológiáit kínáljuk, melyhez folyamatos magyar nyelvű támogatást is nyújtunk Partnereinknek.
Megoldásainkkal főként a konverziós arány és az ügyfél-érték növelésére, a lemorzsolódás csökkentére és a telefonos ügyfélszolgálat tehermentesítésére koncentrálunk, azonban egyedi sikerkritériumok elérésében szívesen támogatjuk Partnereinket.
Online intelligenciával kombinált megoldásainkkal kifinomult célzási technológiát alkalmazunk, mellyel cége számára a legértékesebb látogatókat szólítjuk meg, és tereljük az értékesítés, a profi ügyfélszolgálat irányába.
Szolgáltatásunk web alapú, cross-platform, és a legmagasabb információ biztonsági elvárásoknak is megfelel.
Melyik technológia felel meg leginkább az Ön céljainak?
Video Chat | Live Chat | Chatbot | |
---|---|---|---|
Mire jó? | Trend-setter ügyfélélmény, ügyfél azonosításra alkalmas technológia | Kimagasló szolgáltatási színvonal, 100%-ban chat operátori erőforrással támogatott | Automata működés, alacsonyabb emberi erőforrás igény |
Kinek ajánljuk? | Kiemelkedően magas ügyfél-érték, vagy az ügyfél azonosítása szükséges az értékesítési folyamathoz | Értékesítési tevékenység maximalizálás, brand építés áll a középpontban | Az ügyfélkommunikáció előre jól lemodellezhető, minimális egyedi ügyfélkérdés fordul elő |
Milyen ügyfélélményt biztosít? | Perszonalizált, kiemelkedő ügyfélélmény | A képzett és folyamatosan fejlesztett chat operátorok biztosítják az átlag feletti minőségű kommunikációs és ügyfélszolgálati színvonalat | Automatizált kommunikáció miatt csak a tömeges kérdésekre és válaszokra van felkészítve a rendszer |
Válaszadások relevanciája | Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt | Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt | Egyedi ügyfélkérdéseket nem képes megválaszolni |
Milyen gyorsan vezethető be? | 4-6 hetes implementáció | Azonnal indítható | Az automatizált folyamat és az előre modellezett kérdések miatt fejlesztési idő szükséges |
Költségek | Optimális omni-channel folyamat részeként költséghatékony | Szofisztikáltabb szolgáltatások esetében kiemelkedően hatékony megoldás | Alacsony költséggel működtethető |
Video Chat |
---|
Trend-setter ügyfélélmény, ügyfél azonosításra alkalmas technológia |
Kiemelkedően magas ügyfél-érték, vagy az ügyfél azonosítása szükséges az értékesítési folyamathoz |
Perszonalizált, kiemelkedő ügyfélélmény |
Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt |
4-6 hetes implementáció |
Optimális omni-channel folyamat részeként költséghatékony |
Live Chat |
---|
Kimagasló szolgáltatási színvonal, 100%-ban chat operátori erőforrással támogatott |
Értékesítési tevékenység maximalizálás, brand építés áll a középpontban |
A képzett és folyamatosan fejlesztett chat operátorok biztosítják az átlag feletti minőségű kommunikációs és ügyfélszolgálati színvonalat |
Állandó operátori jelenlét miatt a gépi tévedés lehetősége kizárt |
Azonnal indítható |
Szofisztikáltabb szolgáltatások esetében kiemelkedően hatékony megoldás |
Chatbot |
---|
Automata működés, alacsonyabb emberi erőforrás igény |
Az ügyfélkommunikáció előre jól lemodellezhető, minimális egyedi ügyfélkérdés fordul elő |
Automatizált kommunikáció miatt csak a tömeges kérdésekre és válaszokra van felkészítve a rendszer |
Egyedi ügyfélkérdéseket nem képes megválaszolni |
Az automatizált folyamat és az előre modellezett kérdések miatt fejlesztési idő szükséges |
Alacsony költséggel működtethető |

cross-platform

PCI compliant

web alapú

rugalmas testreszabhatóság
Kiszervezés és folyamatfejlesztés

Kívülről jött szakértelem!
Amennyiben az ügyintézői erőforrást is tőlünk veszi igénybe, speciálisan chat-es kommunikációra kiválasztott és képzett csapatunk biztosítja, hogy kiemelkedő ügyfélélményben legyen része ügyfeleinek.
Minőségbiztosítást végző supervisoraink nemzetközi know-how alapján tanulják és tanítják a chat-es kommunikációt.
Az outsource abban az esetben is remek megoldás, ha a chates ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét szeretné meghosszabbítani, vagy esetleg peak időszakokat lefedni.

Kihasználva a chates kommunikációban rejlő multitasking lehetőségeket, jelentősen növeljük az óránként kezelt kontaktusok számát.
Levesszük a válláról a humán kockázatot, az időszakos igényekkel kapcsolatos kapacitás problémákat.
Megtanítjuk a látogatóit az önkiszolgáló folyamatok használatára, ezáltal visszatérő self-serve ügyfelekké válnak.
A közös munka során az Ön által meghatározott elvárások alapján folyamatosan finomhangoljuk, tökéletesítjük tevékenységünket.

flexibilis
nyitvatartási idő

peak időszakok
rugalmas lefedése

rendszer folyamatos
optimalizálása KPI-ok alapján

chat
specialisták
Akik minket választottak
Kapcsolat
1094 Budapest, Berzenczey utca 9.
7100 Szekszárd, Széchenyi utca 40.
+36 1 453 53 10
Munkanapokon 9:00 és 17:00 között.
Chat
Munkanapokon 9:00 és 17:00 között.
Blog
Hamarosan...